Jedná se o hranol, nejčastěji z tvrdého dřeva DB, BK, rozměrově přesně definovaný, tlakově impregnovaný kreozotovým olejem. Používá se jako podpora kolejí při zhotovování kolejového svršku.
Popis produktu
Jedná se o hranol, nejčastěji z tvrdého dřeva DB, BK, rozměrově přesně definovaný, tlakově impregnovaný kreozotovým olejem. Používá se jako podpora kolejí při zhotovování kolejového svršku.
Příčný železniční pražec:
Dřevina: DB, BK
Rozměr:
150 x 260 mm, délka 2,60 m
160 x 260 mm, délka 2,60 m
Impregnace: Jedná se o průmyslovou impregnaci za použití vakua a tlaku kreozotovým olejem typ WEI-C dle ČSN 490615 .
Výhybkový železniční pražec:
Dřevina: DB
Rozměr:
150 x 260 mm , délka 2,60 m až 5,0 m (stoupání po 10 cm)
160 x 260 mm , délka 2,60 m až 5,0 m (stoupání po 10 cm)
Impregnace: Jedná se o průmyslovou impregnaci za použití vakua a tlaku kreozotovým olejem typ WEI-C dle ČSN 490615 .
Mostnice:
Dřevina: DB
Rozměr:
240 x 240 mm , délka 2,40 / 2,50 a 2,60 m
240 x 260 mm , délka 2,40 / 2,50 a 2,60 m
Impregnace: Jedná se o průmyslovou impregnaci za použití vakua a tlaku kreozotovým olejem typ WEI-C dle ČSN 490615.
Impregnované pražce dodáváme nejen Českým dráhám, resp. firmám, které pro ně staví a opravují koleje, ale vyvážíme je i do jiných států Evropy.
Produktový list - Železniční pražce